1. | BUDNY.1574 | Więc zakon przeciw obietnicam Bożem? Niech (to) nie będzie. Bo gdyby był dan zakon, mogący ożywiać, iście z zakonu byłaby sprawiedliwość. |
2. | WUJEK.1923 | Zakon tedy przeciwko obietnicom Bożym? Nie daj Boże! Albowiem gdyby był dan zakon, któryby mógł ożywiać, prawdziwieby z zakonu była sprawiedliwość. |
3. | RAKOW.NT | Zakon tedy jestże przeciwko obietnicam Bożym? Niech to nie będzie! Abowiem gdyby był dan zakon któryby mógł był żywym czynić, prawdziwieby z zakonu była sprawiedliwość. |
4. | GDAŃSKA.1881 | Zakon tedy jestże przeciwko obietnicom Bożym? Nie daj tego Boże! albowiem gdyby był dany zakon, który by mógł ożywiać, prawdziwieć by z zakonu była sprawiedliwość. |
5. | GDAŃSKA.2017 | Czy więc prawo jest przeciwko obietnicom Boga? Nie daj Boże! Gdyby bowiem zostało dane prawo, które mogłoby ożywiać, sprawiedliwość rzeczywiście byłaby z prawa. |
6. | JACZEWSKI | Czy przeto prawo przeciwnem jest objetnicy Bożej? Bynajmniej. Gdyby bowiem możebnem było prawo, któreby dało usprawiedliwienie, to takiem byłoby prawo Mojżeszowe. |
7. | SYMON | Zakon tedy jest przeciw obietnicom Bożym? Bynajmniej. Bo gdyby dany był zakon, któryby mógł ożywiać, tedyby prawdziwie sprawiedliwość była z zakonu. |
8. | MARIAWICI | Czy tedy Zakon przeciwko obietnicom Bożym? Uchowaj Boże. Albowiem gdyby był dany taki Zakon, któryby mógł ożywiać, to prawdziwie z Zakonu byłaby sprawiedliwość. |
9. | DĄBR.WUL.1973 | Czyżby tedy Zakon przeciwny był obietnicom Bożym? Bynajmniej. Gdyby bowiem dany był Zakon, który by mógł ożywić, usprawiedliwienie byłoby rzeczywiście z Zakonu. |
10. | DĄBR.GR.1961 | Czyżby tedy Zakon przeciwny był obietnicom Bożym? Bynajmniej. Gdyby bowiem dany był Zakon, który by mógł ożywiać, usprawiedliwienie pochodziłoby rzeczywiście z Zakonu. |
11. | TYSIĄCL.WYD5 | A czy może Prawo to sprzeciwia się obietnicom Bożym? Żadną miarą! Gdyby mianowicie dane było Prawo, mające moc udzielania życia, wówczas rzeczywiście usprawiedliwienie płynęłoby z Prawa. |
12. | BRYTYJKA | Czy więc zakon jest przeciw obietnicom Bożym? Bynajmniej! Gdyby bowiem został nadany zakon, który może ożywić, usprawiedliwienie byłoby istotnie z zakonu. |
13. | POZNAŃSKA | Czyż więc Prawo sprzeciwia się obietnicom Boga? Na pewno nie! Gdyby bowiem nadane Prawo mogło obdarzać życiem, to rzeczywiście źródłem usprawiedliwienia byłoby Prawo. |
14. | WARSZ.PRASKA | Czyż wobec tego Prawo sprzeciwia się obietnicom? Ależ nie! Gdyby zostało dane Prawo, które byłoby w stanie dać życie [wieczne], to człowiek rzeczywiście dostępowałby usprawiedliwienia przez Prawo. |
15. | KALETA | Tedy zakon [jest] przeciwko obietnicom Bożym? Nie może_być! Gdyby bowiem był_dany zakon, [który] mógłby ożywiać, prawdziwie z zakonu byłaby sprawiedliwość. |
16. | ŚLĄSKIE.TOW.BIB. | Więc Prawo jest przeciw obietnicom Boga? Nie może być. Gdyż jeśliby zostało dane prawo, które może ożywić, istotnie, sprawiedliwość byłaby z prawa. |
17. | EIB.BIBLIA.2016.LIT | Czy więc Prawo przeczy obietnicom Boga? W żadnym razie! Gdyby Prawo miało moc ożywiać, usprawiedliwienie rzeczywiście byłoby skutkiem przestrzegania Prawa. |
18. | TOR.PRZ.2023 | Czy więc Prawo jest przeciwne obietnicom Boga? Z pewnością nie. Gdyby bowiem dane było Prawo, które mogłoby przywrócić do życia, prawdziwie z Prawa byłoby uznanie za sprawiedliwych. |